Blog Untuk Anak-anak Raub

Assalammualaikum semua..blog nie saya buat untuk semua anak-anak Raub walaupun dimana anda berada..ingatlah bahawa kita asal dari Raub. Lorat kita lorat Raub, makanan kita makanan raub..gulai tempoyak, gulai asamrong dan sambal belimbing hitam makanan popular orang Raub..Jadi kalau anda orang Raub, kalau ada cerita pasal Raub dari dulu hingga sekarang..moh lah kita kongsi cerita dalam nie. Apa-apa pun hidup semua anak-anak Raub. Moh kita bangkit untuk memperkenalkan Raub dimata dunia. Wassalam.

Facebook Percuma dengan Digi!

| Tuesday, September 28, 2010 |

Cubalah sendiri

Assalammualaikum..haaa... ini aku dapat lagi tutorial macam mana nak masuk facebook free menggunakan perkhidmatan DIGI..mehlah cuba weh.

 

untuk memudahkan anda memahami macam mana nak setting..maka aku sertakan juga gambar serba sedikit.


1. Pastikan korang ada handphone aka telefon bimbit yang boleh melayari laman web. Taipkan alamat http://0.facebook.com , yang ‘0′ tu adalah nombor ‘kosong’ dan bukannya huruf ‘o’ untuk otak. Tak ada ‘www’ okes!
2. Bila keluar pilihan, pastikan korang pilih “Digi GPRS WAP“, dan jangan guna pilihan biasa yang diginet tu… kerana dikhuatiri korang akan terpaksa membayar.
3. Tahniah ! Sure lepas tu akan keluar laman facebook. Masukkanlah butir2 korang. Selamat berfesbuk si MukaBuku!
Senang bukan? Mengikut khabar dari gunung… eh.. dari sumber2, benda alah ni dah start dari Jun ari tu. Tapi apasal aku tak tau aaa? aisehmen… terlambat aku ni tau. Oh ya ! dengan facebook yang percuma dengan digi ni,anda semua tak boleh tengok gambar, hanya boleh baca tulisan sahaja..tak ape lah wehh..dapat jugak baca massage

 

Ok lah, selamat mencuba.

gambar dan artikel diambil dari blog budak hutan. Artikel aku ubah sedikit.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Komen blog ini

Anda pengunjung ke :

Tinggalkan Links Anda

Pengunjung hari ini.

Followers