Blog Untuk Anak-anak Raub

Assalammualaikum semua..blog nie saya buat untuk semua anak-anak Raub walaupun dimana anda berada..ingatlah bahawa kita asal dari Raub. Lorat kita lorat Raub, makanan kita makanan raub..gulai tempoyak, gulai asamrong dan sambal belimbing hitam makanan popular orang Raub..Jadi kalau anda orang Raub, kalau ada cerita pasal Raub dari dulu hingga sekarang..moh lah kita kongsi cerita dalam nie. Apa-apa pun hidup semua anak-anak Raub. Moh kita bangkit untuk memperkenalkan Raub dimata dunia. Wassalam.

Klik-klik Raub

| Friday, November 26, 2010 |

 Round-round satu Raub

Assalammualaikum...Baru-baru ni balik Raub..cuti Raya Haji dapatlah 3 hari 1/2, Kampung aku Kampung Ulu Gali buat korban 11 ekor lembu..aku adalah juga tolong-tolong sikit..yang banyaknya tolong tengok haha.. Jadi alang-alang dah balik kampung nie..aku pergi lah jumpa member kamcing kat Raub, sapa lagi kalau bukan Hapiz... Jadi kitorang pun jalan-jalan lah round satu Raub, jalan-jalan sambil ambil gambar. Jadi satu petang jugaklah kitorang jalan ambil gambar ni.. jadi ni aku nak kongsi gambar-gambar yang aku ambil hari tu...
                           Selamat datang ke Raub                                     Gambar Aku

                                   Gambar Hafiz                                 Lembaga Hasil Dalam Negeri

                            UITM cawangan Raub                                   Sekolah Aku dulu

                                       Bergambar di papan tanda peta dan sejarah Raub

                                      IPD Baru                                                    IPD Lama

                        Mahkamah Raub atas bukit                         Stesen Teksi Berwajah baru

                          Lepak kat stesen bas lama                                 Lepak atas bukit

                      Gambar Taman rehat atas bukit             Mendekatkan diri dengan masjid baru

Banyak lagi gambar yang aku ambil hari tu..nanti aku masukkan dalam klik-klik siri 2


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Komen blog ini

Anda pengunjung ke :

Tinggalkan Links Anda

Pengunjung hari ini.

Followers