Blog Untuk Anak-anak Raub

Assalammualaikum semua..blog nie saya buat untuk semua anak-anak Raub walaupun dimana anda berada..ingatlah bahawa kita asal dari Raub. Lorat kita lorat Raub, makanan kita makanan raub..gulai tempoyak, gulai asamrong dan sambal belimbing hitam makanan popular orang Raub..Jadi kalau anda orang Raub, kalau ada cerita pasal Raub dari dulu hingga sekarang..moh lah kita kongsi cerita dalam nie. Apa-apa pun hidup semua anak-anak Raub. Moh kita bangkit untuk memperkenalkan Raub dimata dunia. Wassalam.

Sekolah Kebangsaan Ulu Gali

| Thursday, October 14, 2010 |

Kongsi cerita tentang Sekolah Kebangsaan Ulu Gali

Alkisahnya aku dulu sekolah kat sini jugak, aku dah tak ingat dah cikgu yang mengajar aku dulu, cuma yang aku ingat  Cikgu Mat dan Ustazah Zainab je..itupun sebab Ustazah Zainab duduk tak jauh dari rumah aku. Kalau ada cikgu-cikgu yang masih ingat kat saya..apa salahnya kirim berita. Guru penyuluh hidup, tanpa mereka kita tak mungkin akan berjaya seperti sekarang. Heran..macam mana budak sekarang tak boleh nak hormat guru.







Jom borak pasal Sekolah Kebangsaan Ulu Gali






Siapa-siapa yang ada bahan best pasal sekolah nie..bolehlah inform kast saya. Terima kasih.

Facebook Group Sekolah Kebangsaan Ulu Gali


1 comments:

Unknown said...

Sekolah Keb. Ulu Gali jasamu dikenang. Semua adik beradik saya bersekolah disini. Nostalgia yang sukar dilupakan. Darjah satu tahun 1977. Alhamdulilah semua adik-beradik yang hanya bersekolah kampung ini berjaya jadi orang.3 dari kami berjaya ke menara gading. 2 dah jadi cikgu pun. Terima kasih Cikgu Shukran, Hajah Norhaimah, Hajah Azizah, Pn Chua Ah Kam, Cikgu Nik Aziz. Saya rindu kereta Batman cikgu yang warna putih tu. Saya rindu semuanya dan terima kasih cikgu.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Komen blog ini

Anda pengunjung ke :

Tinggalkan Links Anda

Pengunjung hari ini.

Followers